TOP 3 gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe to jedna z najczęściej stosowanych form promocji. Rozpiętość pomysłów i cen produkcji jest nieskończenie obszerna, dlatego nawet niewielka firma może pozwolić sobie na wyprodukowanie gadżetów reklamowych promujących jej produkty czy markę. Najczęściej firmy sięgają po gadżety użyteczne w życiu codziennym, biurowym czy po prostu zawodowym. Dzięki temu mogą  założyć, że obdarowana osoba, widząc przydatność przedmiotu, włączy ją do swoich rutynowych zajęć.

Skarpetki z własnym logo

Skarpetki z nadrukiem firmowego logotypu to oryginalny i niebanalny gadżet. Warto jednak zdecydować się na niego tylko wtedy, gdy łatwo można umotywować ten wybór. Zdecydowanie sprawdzi się jako promocja klubu sportowego czy organizacji zajmujących się popularyzacją sportu. Ponieważ ta część odzieży zaczyna się na stopkach a kończy na podkolanówkach, obszar zadruku ma zróżnicowaną powierzchnię i można dostosować go do potrzeb wizualizacji. Skarpetki wykonywane na zamówienie mogą posiadać wzór wyrabiany jeszcze na etapie produkcji lub nadruk wykonywany techniką sublimacyjną. Ważnym elementem tego gadżetu jest opakowanie jednostkowe i zbiorcze, które również staje się nośnikiem przekazu promocyjnego. Im lepiej zorganizowana jest produkcja skarpetek reklamowych tym większy zakres modowych, fantazyjnych detali odwołujących się do potrzeb zleceniodawcy. W przypadku skarpet reklamowych z nadrukiem najlepiej o ich wykonanie zwrócić się do producenta skarpet Socks Factory. Ofertę i szczegółowy cennik możesz znaleźć na stronie www.

Kubki reklamowe z nadrukiem

Gadżety reklamowe w postaci kubków z nadrukiem logotypu firmy to zwykle jeden z pierwszych wyborów zleceniodawcy. Popularność tego gadżetu wynika przede wszystkim z cech użytkowych naczynia, sporej powierzchni zadruku oraz niskiej ceny jednostkowej. Nieskończona liczba wzorów i kolorów kubka reklamowego sprawia, że jest to niezwykle wdzięczny sposób promocji firmy. Nie ma żadnego problemu z właściwym doborem nawet trudnych barw, techniki nadruku i trwałości naczynia. Kubek firmowy, gdy trafi już do odbiorcy, zwykle pozostaje z nim w pracy, rzadziej w domu. Jego długowieczność i walory użytkowe sprawiają, że pomimo wciąż nowych pomysłów, kubki reklamowe pozostają żelaznym asortymentem promocyjnym.

Pendrive reklamowy z nadrukiem

Pendrive reklamowy z nadrukiem logotypu zleceniodawcy to stosunkowo nowy gadżet reklamowy. Przede wszystkim ze względu na koszt, który powoli staje się coraz bardziej dostępny. Z drugiej strony, właśnie wartość tego gadżetu powoduje, że jest on cały czas obiektem pożądania. A to oznacza, że jego wartość reklamowa jest bardzo wysoka.

Wszystkie trzy przywołane przedmioty znajdują się na samej górze top listy gadżetów reklamowych. Poszukując ich na rynku zawsze najlepiej skorzystać bezpośrednio z oferty producenta. Każde pośrednictwo podnosi jednostkowy koszt przedmiotu i utrudnia jego dotarcie do odbiorców.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *