Pozycjonowanie PrestaShop – szybko i skutecznie

Pozycjonowanie sklepu internetowego wygląda nieco inaczej niż typowej strony WWW. Pomimo tego, że SEO to SEO sklep ma zupełnie inną strukturę niż tradycyjna witryna online. Właśnie z tego powodu trzeba dobrze zaplanować pozycjonowanie e-commerce, na przykład postawionego na skrypcie PrestaShop. Pod uwagę należy wziąć wiele aspektów, jakie składają się na działania związane z promocją e-commerce w Google. Wbrew pozorom można je wprowadzić w życie dość szybko, uzyskując zadowalające wyniki.

Pozycjonowanie PrestaShop – szybko i skutecznie

Pozycjonowanie sklepu internetowego wygląda nieco inaczej niż typowej strony WWW. Pomimo tego, że SEO to SEO sklep ma zupełnie inną strukturę niż tradycyjna witryna online. Właśnie z tego powodu trzeba dobrze zaplanować pozycjonowanie e-commerce, na przykład postawionego na skrypcie PrestaShop. Pod uwagę należy wziąć wiele aspektów, jakie składają się na działania związane z promocją e-commerce w Google. Wbrew pozorom można je wprowadzić w życie dość szybko, uzyskując zadowalające wyniki.

Czy szybkie pozycjonowanie sklepu PrestaShop nie jest szkodliwe?

Przyjęło się, że szybko udaje się pozycjonować tylko w taki sposób, który nie jest dobrze postrzegany przez roboty Google. Zatem pomimo tego, że sklep znajdzie się wysoko w rankingu w krótkim czasie, równie błyskawicznie może znaleźć się na odległych pozycjach.

Oczywiście trzeba się liczyć z tym, że są takie działania SEO, których lepiej nie wcielać w życie. Można do nich zaliczyć nadmierne zagęszczanie treści słowami kluczowymi albo tworzenie opisów w taki sposób, by były przyjazne wyłącznie pod wyszukiwarkę.

Jeśli jednak opracuje się metody, dzięki którym uda się wypromować sklep PrestaShop w Google, ich wdrożenie nie powinno być zbyt czasochłonne. Szczególnie gdy działania SEO powierzy się profesjonalistom. Zwłaszcza tym, którzy na co dzień zajmują się wyłącznie pozycjonowaniem e-commerce opartych na PrestaShop. Można więc spodziewać się dobrych wyników w niedługim czasie, które nie zdezaktualizują się po kolejnym miejscu.

Na czym polega skuteczne pozycjonowanie sklepu PrestaShop?

Efektywność pozycjonowania zależy przede wszystkim od doboru właściwych fraz kluczowych. Dla sklepów PrestaShop i e-commerce’ów w ogóle dobrym rozwiązaniem jest pozycjonowanie na tak zwany długi ogon. Wybiera się zatem frazy, które umożliwiają dotarcie do klientów, którzy już w tym momencie mają wyłożone środki i szukają tylko sklepu, gdzie mogą kupić produkt.

Frazy te zawierają szczegółowe informacje o konkretnym produkcie, na przykład może to być „grill ogrodowy metalowy na kółkach z półkami”. Jeśli potencjalny klient wpisze w wyszukiwarce właśnie taką frazę, istnieje duże prawdopodobieństwo, że wśród kilku pierwszych wyników znajdzie się podstrona sklepu PrestaShop, na której można zamówić właśnie te produkty.

Jednak skuteczne pozycjonowanie to nie tylko frazy, ale również szeroki zakres działań w obrębie strony sklepu, jak również poza nią. Tych działań SEO jest całkiem sporo. By mieć pewność, że wszystkie zostały wykonane i to prawidłowo, najlepiej zdać się na kogoś z doświadczeniem, kto się na tym faktycznie zna. Można też wybrać jeden z dostępnych pakietów, dostosowany pod względem funkcjonalności i liczby fraz.

Pozycjonowanie PrestaShop PrestaGuru

https://prestaguru.pl/sklep/16-pozycjonowanie