Jak wybrać najlepszą firmę eventową?

Eventy wpisują się dziś w potrzebę integracji pracowników, współpracowników, klientów i ich rodzin. To dzięki nim jedni zdobywają kompetencje wykorzystywane później w pracy, inni zaś mają okazję poznać firmę od podszewki. Jak zatem wybrać najlepszą firmę eventową?

Dla adrenaliny czy eleganckiego spotkania?

Firma eventowa może oferować usługi dwojakiego rodzaju. I już na tym etapie mamy pierwszą wskazówkę, w jaki sposób szukać firmy, która spełni nasze oczekiwania. Pracownicy i współpracownicy zwykle oczekują atrakcji, które dadzą im możliwość nie tylko integracji, wzajemnego poznania, ale i zakosztowania w adrenalinie. Przełamywanie własnych słabości i pokonywanie barier, to kwestia nie tylko przygody, ale przede wszystkim nabywania cech, jakie przydają się w każdej branży.

Firma eventowa inne działania podejmie, gdy przedsiębiorstwo będzie miało na celu zaprezentować swój produkt bądź usługę szerszemu gronu. Takie eventy częściej przyjmują formę eleganckich spotkań i konferencji, gdzie liczy się wiedza, marketing, reklama, dobry i jasny przekaz, a nie emocje podczas kosztowania w kolejnym sporcie ekstremalnym.

Na co zwracać uwagę

Mając określony cel, należy dokładnie, a nie pobieżnie, zapoznać się ze szczegółami kilku różnych ofert. Liczy się wycena, koszty oraz to, co w nich się zawiera. Co jest w standardzie, a za co przyjdzie dodatkowo zapłacić. Ocenę firma eventowa wystawia sobie już podczas pierwszego spotkania. Nieprzygotowany i spóźniony szef? To słaba reklama dla firmy.

Kontakt podczas organizacji, przygotowań, ale i na samym wstępie, powinien być również z cyklu „nadajemy na tych samych falach”. Jeśli od początku potrzeby i oczekiwania klienta są źle rozumiane, a właściwie niezrozumiane kompletnie, trudno liczyć na owocną współpracę. Zapoznając się z ofertami firm eventowych należy zwrócić uwagę na to, jakie mają pomysły, możliwości i doświadczenia. Co oferują w kwestii bezpieczeństwa oraz liczby ludzi, którzy będą koordynować cały proces przygotowania danego eventu. Nie jest bowiem sztuką stworzyć wydarzenie jakkolwiek, bez przygotowania, a i nie tego oczekuje odbiorca.